trešdiena, 2012. gada 15. augusts

Labs rītiņš visiem plašajā pasaulē!

Šodien gribu padalīties ar nelielu fragmentu no  
OSHO grāmatas "Briedums", ko mana meita bija paņēmusi līdz uz Turciju un man viņa bija jāizlasa pāris dienās.Latvijā ļoti bieži šī grāmata bija manu acu priekšā, bet laikam kā visam šajā dzīvē ir īstais laiks un īstā vieta.
Un man tas bija šeit un tagad, kad prasīt prasījās šo grāmatu izlasīt. Gan jau kāds no jums esiet lasījuši šo grāmatu un arī jums tā lika daudz ko pārdomāt un par daudz ko aizdomāties
Es ļoti daudz ko guvu, bet šodien man gribās padalīties ar nelielu fragmentu no šīs grāmatas un lai tas arī ir mans novēlojums ikvienam,kas to lasa un un protams man pašai arī
***Skaistajā Margaretas Viljamsas grāmatā «Samta Trusītis" ir brīnišķīgs apzīmējums tam, kā kļūt īstam caur mīlestību.
    - Ko nozīmē būt īstam? - reiz pajautāja Trusītis. - Vai tas ir saistīts ar šo dūkšanu jums iekšā un ārpusē izspiedušos roku?
    - Īstais nav tas, kā tevi salikuši kopā, - teica Ādas Zirgs. - Tas ir tas, kas ar tevi notiek. Kad bērns tevi ilgi mīl, ne vienkārši tikai spēlējas, bet patiešām mīl, tu kļūsti īsts.
    - Bet vai tas ir sāpīgi? - pajautāja Trusītis.
    - Dažreiz, - atbildēja Ādas Zirgs, jo viņš vienmēr runāja taisnību. - Bet, kad tu esi īsts, tu neiebilsti, ja dažreiz ir sāpīgi.
    - Vai tas notiek uzreiz, kad tevi iedarbina, - turpināja Trusītis, - vai pa druskai?
    - Tas nenotiek uzreiz, - skaidroja Ādas Zirgs. - Tu topi. Tam ir vajadzīgs daudz laika.

Lasiet tālāk šeit

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru